пʼятницю, 13 жовтня 2023 р.

Погані звички - собі на шкоду

                                           

    Шкідливі звички, які роблять нас слабкими та безпорадними, – дуже актуальна тема сьогодні. Розмова про те, як не стати залежним і не занапастити своє здоров'я, була проведена з користувачами – дітьми.Спосіб життя – це той чинник здоров’я, який майже цілком залежить від нас самих. . Такі чинники, як вживання алкоголю, тютюнопаління,  вживання наркотиків псують наше життя, а також можуть призвести до летальних наслідків.

     З метою формування у підлітків правильного уявлення про здоровий спосіб життя, дбайливого ставлення до свого  здоров’я, здоров’я оточуючих  і профілактики паління, пияцтва та наркоманії була проведена година моралі « Погані звички – собі на шкоду».   Школярі прослухали  бесіду, де бібліотекар звернула увагу на те, що шкідливі звички і школяр – несумісні. Екскурс в історію  цих хворобливих уподобань змусив школярів задуматися про те, чи варто захоплюватися тим, що губить здоров'я і псує життя.

       Учасники заходу мали змогу ознайомитись з літературою, матеріалами з періодичних видань представленими на книжково – ілюстративній виставці – застереження «Шкідливі звички – шлях у безодню».

                                         

                                                    

      Дуже хочеться вірити, що такі бесіди дійсно допомагають підліткам переглянути свої бажання і зробити правильні висновки.  Всім нам потрібно пам’ятати: здоров’я, радість життя і щастя – в руках кожної людини!


Немає коментарів:

Дописати коментар