четвер, 11 жовтня 2018 р.

Здоровя - цінність людського життя

       Здоров'я людини - цікаве й складне явище. Воно завжди  привертало  і буде привертати увагу не лише дослідників , але й кожної людини. Це поняття  таке давнє, що на всіх мовах світу є слово "здоров'я". Здоров'я - це висока працездатність, гарний настрій, упевненість у собі. Фізичне здоров'я дає гарне самопочуття, бадьорість, силу. Психічне здоров'я дарує спокій, чудовий настрій, доброту, веселість. Соціальне здоров'я забезпечує успішність у навчанні. Але ніщо з цього не дається задарма. Для того, щоб зберегти своє здоров'я, треба докладати неабияких зусиль.
   Працівники бібліотеки ідуть назустріч  бажанню читачів отримати більше інформації щодо вирішення сучасних проблем охорони здоров'я населення, про існуючі системи та методики оздоровлення. З цією метою у бібліотеці оформлено книжкову виставку "Здоров'я - найдорожчий скарб",  тематичну поличку " Лікувальні властивості дарів природи" та проведено годину здоров'я "Здоров'я - цінність людського життя".
   Протягом заходу користувачі створили власну модель здоров'я, розвінчали міфи про шкідливі звички, склали   "10 заповідей здорового способу життя".

Немає коментарів:

Дописати коментар